Re: Backup za free poprzez LAN

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Fri 10 Jun 2005 - 21:26:16 MET DST

On Fri, 10 Jun 2005 19:20:46 +0200, Bartek Siebab wrote:

> Piotr Smerda dnia 2005-06-09 14:30:

> jak takiś cfany to mi zrób backup innym narzędziem
> choćby ntbackupem po tych 500km łącza :p
> ciekawe co lepiej sobie z tym da radę, g4u po ftp
> czy ntbackup po winnetwork :p

Bez problemów backup ntbackupem da się wykonać :) Robisz go lokalnie na
tamtej maszynie a potem jakimkolwiek protokołem typu FTP/SSH przesyłasz
choćby i 2000 km.
Poza tym są inne metody na robienie backupów na takie odległości - choćby
stosowanie oprogramowania profesjonalnego jak Tivoli czy Veritas NBU/BMR.
Trzeba stosowac odpowiednie narzedzia do odpowiednich celów a nie szukać na
siłe zastosowań do jakichś quasi-backupów za pomocą BSD czy innych
bootowalnych linuksów.

--
Pozdrawiam
Piotrek