Re: Backup za free poprzez LAN

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.unc.edu>
Data: Thu 09 Jun 2005 - 14:46:31 MET DST

Piotr Smerda schrieb:

> <ironia>
> e tam :) BSD/Linux są dobre na wszystko. Nawet ja jesteś 500km od serwera.
> Zrobisz sobie minipartycję i będziesz miał DC jak ta lala :)
> </ironia>

wbrew pozorom, bardzo latwo cos takiego zmajstrowac.

wystarczy miec zainstalowane 2 systemy (albo Linuks/BSD miec na plycie CD).

system standardowo ustawiony by byl na bootowanie Linuksa / BSD.

przy kazdym restarcie Linuksa, w skryptach zamykajacych system dodajemy
wpis, ze po reboocie ma sie zabootowac Windows (jak uzywamy lilo: lilo
-R windows).

tak wiec restart Windows powoduje uruchomienie Linuksa / BSD.
restart Linuksa / BSD powoduje uruchomienie Windows.

i juz, prawda ze proste?! :)

oczywiscie inna kwestia jest to, po co miec DC na Windowsie skoro mozna
miec DC na Linuksie / BSD :)

--
Tomek