obraz z komputera na telewizor przez svideo

Autor: mal <mlayWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 09 Jun 2005 - 00:09:45 MET DST

Witam,

pomocy bo juz brak mi pomyslow.

mam komputer z wyjsciem svideo - kablem svideo podlaczam sie przez EUROzlacze
do telewizora - obraz na telewizorze jest niestabilny, widocznie drga, kolory
sa niestabilne albo wrecz brak kolorow a obraz jest czarno/bialy.

we wlasciwosciach nvidia kombinowalem rozne wersje pal/ntsc - nie robi to
zadnej roznicy. jedyna roznica, jaka udalo mi sie zasymulowac, to zmiana typu
polaczenia kompa do tv (z auto na composite) - wtedy na chwile obraz na
telewizorze jest wlasciwy, kolory stabilne i nasycone, ale po sekundzie obraz
gasnie i jest czarny. nic nie widac.

kombinowalem na rozne sposoby, czytalem cos na newsacch i szukalem na
googalch, i wychodzi mi, ze najprawdopodobniej moj telewizor nie jest w stanie
obsluzyc czegos takiego... trudno mi jednak w to uwierzyc tak po prostu -
fakt, telewizor ma z 5 lat, ale to nie jakis staroc...

jakis czas temu probowalem podlaczyc inny komputer, innym kablem do tego
samego telewizora - efekt byl identyczny. Wtedy myslalem, ze to kwestia kabla,
bo kupilem go 'okazyjnie', ale teraz wydaje mi sie, ze to jednak nie kabel -
czesc wspolna poprzedniej proby i tej teraz to - niestety - telewizor...

zamierzam wobec tego sprobowac polaczyc kompa z innym telewizorem i zobaczymy
co wtedy.

jesli jednak kto ma jakis pomysl badz spotkal sie z czyms podobnym - bede
wdzieczny za pomysly.

pzdr, mal