Re: Problem z uruchomieniem progsa jako Administrator

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 18:09:23 MET DST

Użytkownik "Gizmo" <gizmo_gr@op.pl> napisał w wiadomości
news:d8743m$1dci$1@riot.atman.pl...

> Witam
> Problem mam mały.
> Mam program ripujący do drukarki i tak sobie producent wymyślił,
> żeby uruchamiać go trzeba miec prawa administratora. To pytanie
> jak uruchomic program na prawach administratora z konta
> użytkownika zwykłego, który nie zna hasła admina (bo nie chcę aby
> znał). Znalazłem parę opcji, ale żadne nie prowadzi do
[...]

Spróbuj powalczyć z tym programem i zmusić go do pracy na zwykłym
koncie: Regmon, Filemon w rękę i szukasz wpisów "Access denied" w
logach. Albo skorzystaj z jakiegoś programiku zastępującego runas, np.
RunAsAdmin Explorer Shim, LsRunas, SU/SUD
http://zeus.loa.espci.fr/winnt, Sanur, CPAU.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/