Re: Fonty

Autor: Dawid <dnawrot_at_op.pl>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 09:31:14 MET DST

Mam też te wpisy w rejestrze. Powiem może o co chodzi. Towrzyłem sobie
kiedyś projekt w Corel Draw w którym użyłem wspomnianych czcionek. Po
formacie okazuje się że nie ma tych czcionek (Times New Roman istnieje w
systemie) i w ich miejsce proponuje wstawic Arial. Tyle tylko że jak po
otwarciu pliku zmienie z Arial na Times to nie widzi polskich znaków. I w
tym cały problem. O te polskie znaki chodzi. Dziwna sprawa bo w Office
używam polskich znaków. Więc rozchodzi się o samą nazwę czcionki.
Ewentualnie możnaby zmienić nazwę, ale nie wiem na ile to pomoże.