Re: Bootmanager

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 06 Jun 2005 - 22:45:34 MET DST

Użytkownik "Arek" <arcady2WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:0b1e.000015a4.42a46c5e@newsgate.onet.pl...

> Jak?
> O ile wiem, to są udostępniane jako paczki dla linuxa, a
> konfiguracja jest trzymana na linuxowej partycji.

Konfiguracja jest trzymana na dowolnej partycji, jaką wskażesz. Paczki
musisz oczywiście zainstalować spod jakiejś dystrubucji Linuksa, ale
do ich działania obecność Linuksa nie jest potrzebna. W związku z tym
możesz użyć jakiejś dystrybucji Live, albo choćby dyskietki (w
przypadku Lilo).

> Z tego co widzę, to można w nim tylko wybrać partycję do
> wystartowania. Ja wszystko mam na jednej partycji.

Tam się da zrobić bardzo dużo :-), ale nie wiem co Ci jest dokładnie
potrzebne. Może o wczytanie obcego bootsektora? W takim razie -
http://bootitng.com/kb/article.php?id=141 . Aha, w bootmenu opcja "Use
captured MBR" pojawi się dopiero po skopiowaniu i zapisaniu jakiegoś
sektora MBR.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/