"latające" ikony

Autor: sucip <sucip_at_wp.pl>
Data: Mon 06 Jun 2005 - 11:31:49 MET DST

poradźta mi w takim problemie, kochani.

nie wiem czy to źle czy dobrze ale jak podłączam mojego laptopka pod tv to
zmienia mi się rozdzielczość. to chyba jest normalne, mniejsza o to, bo nie
przeszkadza mi to poza tym drobiazgiem, że wszystkie ikony z pulpitu się
przesuwają i po powrocie do "zwykłej" rozdzielczości jest totalny bajzel i 5
minut trzeba wszystko ustawiać na miejscach.

jak totalnie zablokować albo raczej jak wprowadzić jakieś zapamiętanie ikon
przypisane do standardowej rozdzielczości?

a może jest zupełnie inne rozwiązanie?

mam winxp+sp2+nv gf go 5700

dzięki za pomoc
zosia