Re: ServicePackFiles

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Sat 04 Jun 2005 - 20:20:27 MET DST

On Sat, 4 Jun 2005 19:43:31 +0200, goomish wrote:

> Może jednak lepiej nie? Jeżeli instalował SP2 z WU albo z
> WindowsXP-KB835935-SP2-PLK.exe - a wg tego co pisze to chyba tak było, w
> w/w folderze są pliki, które czasami mogą się przydać - ot choćby dla
> SFP... Bo zaktualizowane sterowniki to rzeczywiście siedzą w jakimś dużym
> cab'ie (SP2.cab?)

jeśli już to może nie tyle wyrzucać a spakować do jednego archiwum i nagrać
gdzieś na CD/DVD żeby było dostępne w razie potrzeby.
Sterowniki do urządzeń (te windowsowe) siedzą w pliku drivers.cab a w
SP2.cab są jedynie uaktualnienia do nich i inne pliki które zmienia SP2
Poza tym to że kolecga chce wyrzucić $ServicePackFiles$ nie oznacza ze nie
będzie mógł jednej konkretnej poprawki post-SP2 odinstalować.
Poprawki instalowane "indywidualnie" są też w oddzielnych katalogach i bez
problemu można je odinstalowac nie mając katalogu $ServicePackFiles$

> Już chyba lepiej (jeżeli ktoś tak bardzo potrzebuje tych +/- 400MB na
> partycji systemowej) wyrzucić foldery %windir%\$NTUninstal*.* i ew.
> %windir%\SoftwareDistribution\Download\ ?

Jeśli wywalisz wspomniane foldery $NTUninstall*$ to pozbędziesz się właśnie
możliwości odinstalowania pojedynczych poprawek :)

--
Pozdrawiam
Piotrek