Re: update

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 04 Jun 2005 - 19:17:36 MET DST

Użytkownik "Zbychu" <grupy.dyskusyjne@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d7smqi$cb6$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Michal Kawecki napisał(a):
[...]
> Wyłączyłem to, jak się dowiedziałem że właściwie to nic dobrego.
> Przywraca wszystko (także wirusy, trojany itp). W każdym razie
> cieszę się, że sie udało.

E tam. Uległeś chyba czyjejś propagandzie ;-). Usługa System Restore
robi dokładnie to, do czego ją stworzono, i to chyba dobrze że
przywraca wszystko a nie tylko fragmenty systemu ;-)). To użytkownik
ma zadbać o to, żeby w systemie nie było szkodników, które ewentualnie
uległy by przywróceniu. Gdybyś tej funkcji nie wyłączył, to teraz nie
miałbyś kilkudniowej przerwy w pracy.

BTW to te szkodniki jakoś muszą się najpierw dostać do systemu,
nieprawdaż? Przywracanie systemu ich przecież samo nie wygeneruje.

> Co mogło uszkodzić (wyłączyć) te wpisy?

Najprawdopodobniej właśnie jakiś szkodnik. Ostatnio - zamiast niszczyć
dane - skupiają się one na wyłączaniu różnych zabezpieczeń wbudowanych
w system. Polecam uwadze http://www.hijackthis.de/en , beta wersję
Spybot S&D, a także Microsoft Windows AntiSpyware
http://www.microsoft.com/athome/security/spyware/software/default.mspx
.

--
M.   [MS-MVP]