Re: Jak rozdzielic lacze ?

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sat 04 Jun 2005 - 02:09:57 MET DST

Leon napisał(a):
> Witam
> Moj nowy dostawca Internetu nie pozwala na rozdzielenia polaczenia
> pomiedzy komputery w mieszkaniu. Jedyne co uprosilem to dopisanie MAC'a
> drugiej karty umozliwiajace kozystanie z Internetu z 2 komputerow.
> Niestety wymaga to przelanczania kabelka, a kiedy np. ja i zona chcemy
> wieczorkiem posurfowac jednoczesnie to nie ma takiej mozliwosci :-(.
> Szczerze mowiac mieszkalem w roznych miejscach i mialem roznych
> dostawcow Internetu jednak z czyms takim spotykam sie pierwszy raz.
> Probowalem ICS, router sprzetowy, Freesco - niestety nic z tego. Nie
> [...]

Mój ISP też stosuje blokadę w postaci MAC adresu karty sieciowej. Ale to
żaden problem Asmax Br 604 i po sprawie. Mam dwa kompy podpięte do netu.
I pewnie to widać, że stoję za routerem, ale mój ISP nic nie mówi...
Poza tym ten router ma możliwość przypisania mu innego niż domyślny MAC
adresu. I nie jest drogi - 159 zł z VAT. Prosty w konfiguracji, po
aktualizacji firmware'u ma opcje TTL -1 czy jakoś tak.

--
Proximus