Re: [WinXP] Jakis proces przez kilka minut po uruchomieniu blokuje system

Autor: Julius <_julius_at_supermedia.pl>
Data: Fri 03 Jun 2005 - 21:20:31 MET DST

Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.unc.edu> napisał w wiadomości
news:d7nu8m$ghl$1@newsreader3.netcologne.de...

> tzn. moim zdaniem system zaraz po uruchomienu caly czas sie jeszcze laduje
> "w tle", i dlatego nie mozna uruchomic "polaczenia dial up" i paru innych
> rzeczy (przynajmniej ja rowniez sie z tym spotkalem u wielu osob z XP).

Oczywiscie system ma swoje prawa i potrzebuje czasu, zeby sie zaladowac. Ale
dlaczego kilka miesiecy temu uruchamial sie znacznie szybciej (inna sprawa,
ze dosc regularnie wykonuje updaty). Komputer jest solidny i ma duzo miejsca
w pamieci operacyjnej i na dysku twardym.

Pozdrawiam
Julius

--
Adres jest spam-trapem. Odpisując na priv usuń podkreślenie z adresu