Re: DNS drugiego kontrolera AD W2K3

Autor: rahab <rahab_at_poczta.katowice.pl>
Data: Thu 02 Jun 2005 - 11:45:00 MET DST

Użytkownik "Praca" <praca@2com.pl> napisał w wiadomości
news:d7hlap$1go$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam,
> miałem jeden kontroler AD, postawiłem drugi. Dane replikują się ok, ale
> chciałem zapewnić jeszcze dla klientów redundancję DNSa. W jaki sposób
> powinno się to zrobić zgodnie z przepisami?

> Jak powinna wyglądać instalacja DNS na drugim kontrolerze?

1. Strefy mają być w trybie integracji z AD.
2. Na kazdym następnym kontrolerze domeny ktory stawiasz, bedziesz mial w
tym przypadku kopie DNS. Wystarczy ze na nich zainstalujesz serwer DNS i
zostawisz go w spokoju (bez konfiguracji) powiedzmy dla pewności na 24h :).
Po tym czasie wszystko na 100% się ladnie zreplikuje.... Chyba ze masz
poblokowane jakies porty, ruch pomiedzy serwereami czy cos takiego.

pozdr
rahab