Re: licencja win xp

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Thu 02 Jun 2005 - 11:06:27 MET DST

Michał Biek napisał(a):

> Pacta sunt servanda oraz Dura lex sed lex! :-P

To pierwsze musiałem wygooglać :)
OK, Twój biznes.

> Żaden błąd i do tego do naprawienia!
> Kopia zapasowa z innego CD jest nieidentyfikowalna względem naklejki,
> faktury! :-P

OK, stwierdzam tylko, że niezrobienie kopii stwarza legalnemu
użytkownikowi problemy.
Swoją drogą naklejka jest naklejana na obudowę. A jak ktoś zmieni
obudowę albo przypadkiem zniszczy naklejkę w jakiś sposób, to co ma zrobić?

> Widziałeś kiedyś normalnego audytora. Bo ja nie !:-P

Mie widziałem audytora orpogramowania jeszcze... Na szczęście. Ale ja
mam licencję MSDN AA

--
Proximus