Re: XP SP2 - dluuuugie logowanie

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.unc.edu>
Data: Thu 02 Jun 2005 - 08:26:29 MET DST

Michał Biek schrieb:
> Tomasz Chmielewski log:
> [...]
>
> ROTFL
> Weź się lepiej za to co na tacy jn. i działaj z XPSP2Machine:
> http://www.xp.net.pl/art/services_optimiz.html

ale zauwaz, ze to sa jakies drobne zmiany w konfiguracji komputera juz
dzialajacego (wyczysc to, przestaw tamto).

sam komputer dziala szybko i sprawnie; problemem jest dlugie logowanie
uzytkownika.

u mnie to wyglada na cos powazniejszego (niekompatybilny sprzet z SP2
czy cholera wie co?).
z SP1 wszystko dziala poprawnie, wiec przy tym zostane.

--
Tomek