Re: XP SP2 - dluuuugie logowanie

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.unc.edu>
Data: Wed 01 Jun 2005 - 09:22:43 MET DST

Piotr Palusiński schrieb:
> Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.unc.edu> napisał w wiadomości

> http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&threadm=cfgeje%24qe7%241%40nemesis.news.tpi.pl&rnum=3&prev=/groups%3Fq%3D%25C5%2581adowanie%2Bsystemu%26hl%3Dpl%26btnG%3DSzukaj%2Bz%2BGoogle
> plus
> http://www.it-faq.pl/EditModule.aspx?tabid=615&mid=1314&def=Cs_ITSCS_CMS_Articles_View&ArticleID=2069

no dzieki za pomoc, ale mi sie cos wydaje, ze to cos nie w ta strone.

mamy teraz w firmie XP SP1 - po instalacji, wszystko dziala "normalnie".

teraz wlasnie testuje XP SP2 przed ewentualnym zainstalowaniem go w
firmie - i skoro po kazdej instalacji mam sie bawic w zmiany ustawien na
kazdej maszynie, to chyba pozostane przy XP SP1.

innymi slowy: czy u innych rowniez XP SP2 tez startuje tak wolno? samo
pokazanie sie "loginu" - parenascie sekund. wklepanie hasla - czekamy
kolejne 5-10 minut, jakby system sie z internetu sciagal (?).

--
Tomek