przegladanie katalogow w win2k...

Autor: djShy <djshy_at_wm.pl>
Data: Tue 31 May 2005 - 18:07:19 MET DST

mam kilka kompow w sieci :
2 x WinXP HE
1 x WinXP Pro
1 x Win2K

ten komp z Win2K ma udostepniony katalog z danymi
gdy wchodze do niego z z kompa ktora ma zainstalowany XP Pro to moge
przegladac udostepniony katalog bez problemow... natomiast gdy chce wejsc
do katalogu z kompa ktora ma XP Home to katalog prosi o podanie hasla
administratora... czy da sie to jakos wylaczyc tak zebym mogl z kazdego
kompa miec dostep do katalogu udostepnionego na kompie z Win2K ??

sorki jesli troche ntg...

--
djshy(at)wm.pl   ICQ: 44828570   GG: 2482695
Linux Registered User: 364744