Re: NFS w windowsie, co za bieda

Autor: Hattori Hanzo <hattoriWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 31 May 2005 - 14:41:40 MET DST

> Jak ktoś ma prawa admina to to zrobi w inny sposób
> (np. udostępniając coś z innymi uprawieniami lub
> osobnym zasobem), a jak nie ma, to nie ma prawa
> tego obchodzić.
ma, ale na nic mu one,

> Nie wyobrażam sobie takiego czegoś.
pozwol ze ci pomoge,

jest sobie system repozytorium, ktorego zasoby wyciaga sie przy pomocy
klienta, ktory tworzy dysk taki jak kazdy inny zmapowany.
Klient ten dziala pod windowsem.

A ja chcem pobrac te dane solarisem.

Dlatego wlasnie chcialem to zrobic za posrednictwem windowsa, (ale nie ftp)
ale super zabezpieczenia ograniczaja mi funkcjonalnosc.

Rozumiem ze zabezpieczenia te sa potrzebne, zeby nie doszlo do przeciekow
uprawnien, ale czy nie moze byc to konfigurowalne,?
widocznie nie, najlepiej zrobic ze sie nie da :)

pozdrawiam
hh