DNS drugiego kontrolera AD W2K3

Autor: Praca <praca_at_2com.pl>
Data: Tue 31 May 2005 - 14:24:29 MET DST

Witam,
miałem jeden kontroler AD, postawiłem drugi. Dane replikują się ok, ale
chciałem zapewnić jeszcze dla klientów redundancję DNSa. W jaki sposób
powinno się to zrobić zgodnie z przepisami?
Po odpaleniu kreatora są 3 opcje:
1. utwórz strefę do przodu,
2. do przodu i tyłu,
3. skonfiguruj tylko wskazówki dotyczące serwerów głównych.

Wybrałem opcję 3 ustawienia stref pokazały się z pierwszego kontrolera, ale
zmiany na nim dokonywane się nie pojawiają chyba, że ręcznie wywołam
"załaduj ponownie".

Czy DNS powinnien się replikować identycznie jak inne dane (identycznie
szybko)?
Jak powinna wyglądać instalacja DNS na drugim kontrolerze?

Sorki za braki w wykształceniu.
Pozdrawiam,K>