Serwer terminali 2003 i licencjonowanie

Autor: news.internetia,pl <guma_at_irc.pl>
Data: Tue 31 May 2005 - 11:50:50 MET DST

Mam serwer terminali wraz z 12 licencjami. Serwer dziala w trybie "Na
serwer" i w tej chwili wystawil 12 licencji CAL dla 12 koncowek
(windowsy2k,xp,98). Niestety pare komputerow dostalo licencje a nie powinno,
tym co powinny sie laczyc skonczyla sie licencja tymczasowa.
Chcialem usunac te komputery - czyli odinstalowac serwer licencji i
zainstalowac ponownie.
Jednak mam inny pomysl. W zasadzie do serwera laczyc sie bedzie 12 osob
czyli 12 uzytkownikow. I tu mam pytanie - czy jezeli przestawie tryb
licencjonowania z "Na serwer" na "Na uzytkownika" to osiagne zamiezony
efekt- czyli 12 uzytkownikow wskazanych przezemnie bedzie sie moglo laczyc z
dowolnej maszyny ? Nie chcialbym popelnic bledu bo wg. pomocy mozna tylko
raz zmienic tryb licencji, powrot do "Na serwer" podobno nie bedzie mozliwy.
Moze ktos potwierdzic moje przypuszczenia odnosnie tego licencjonowania "na
uzytkownika" ?
Z gory dziekuje za pomoc
Tomek