update

Autor: Zbychu <grupy.dyskusyjne_at_wp.pl>
Data: Sun 29 May 2005 - 20:49:27 MET DST

Witam
Od jakiegoś czasu nie mogę ściągać uaktualnień. Zatrzymuje się na "Trwa
wyszukiwanie..." i tak w nieskończoność. Co prawda powyłączałem porty
niebezpieczne i niepotrzebne (wg mnie) usługi, ale to chyba nie powinno
wpłynąć. Dodam jeszcze że w tym samym czasie (mniej więcej, dokładnie nie
pamiętam) przestało działać uaktualnianie repertuaru telewizyjny w progsie
firmy raks. Co robić??

--
Zbychu
------