Re: Prawa dostępu w Windows 2000

Autor: Konrad Billewicz <billewicz_at_nospam.o2.pl>
Data: Mon 30 May 2005 - 13:35:38 MET DST

> calcs.exe i narzucić co Ci jest potrzebne, albo zastąpić
> operację przenoszenia operacją kopia+usunięcie.

Ściągnąłem xcalcs.exe, ale zanim go uruchomiłem wpadłem na inny pomysł.
Mianowicie, program tworzył sobie najpierw plik w katalogu tymczasowym, a
potem przegrywał go do docelowego. Korzystając więc z wiedzy, jaką mi
przedstawiłeś, zmieniłem prawa dostępu do tego katalogu tymczasowego. Po tej
operacji wszystko elegancko działa, pliki w katalogu docelowym, po
przegraniu, mają pożądane prawa.

Dzięki za pomoc,
Pozdrawiam,
Konrad Billewicz