Re: Program DOS - nie widzi zmiennej SET

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Mon 30 May 2005 - 08:33:55 MET DST

Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał(a):

> Mam problem - Windows XP Prof. PL (bez SP) Jest sobie program pod DOS-a
> napisany pod Clipperem i wymaga zmiennej środowiskowej CLIPPER.
> Przeniosłem go całym katalogiem z innego kompa (w poprzednim kompie
> tak się dało i wszystko było OK) i teraz klapa :-( . Program nie widzi
> zmiennej środowiskowej ani ustawianej w rejestrze, ani poleceniem SET.

Możesz też utworzyć skrót do tego programu i tam w jednej z zakładek
jest przycisk Zaawansowane - pod nim kryje się możliwość uruchamiania
tego programu ze specyficznymi plikami autoexec.bat i config.sys (bodaj
to ta nazwa ;-) bo piszę z pamięci). Tworzysz te pliki zupełnie w stylu DOS.

Gość, który serwisuje u mnie program napisany w Clipperze powiedział mi,
że od WinXP nie działa zmienna HIGH - można ją po prostu pominąć.

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net
NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZECZYTAJ DLACZEGO - PROTESTUJ !!