Re: Darmowy pulpit zdalny pod DOS

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Mon 30 May 2005 - 06:40:05 MET DST

On Sun, 29 May 2005 23:28:06 +0200, Tristan Alder wrote:

> A był to niedziela, 29 maja 2005 22:38, gdy Grzegorz Niemirowski napisał(a)
> coś na pl.comp.os.ms-windows.winnt. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

> To może VNC? On po prostu przesyła zrzut ekranu, więc na zdalne
> niespecjalnie się nadaje, ale po LANie powinien śmigać.

Oj chyba VNC jest trochę wolniejsze niż RDP. Mam sieć na 100ce z
gigabitowymi modułami łączącymi switche i o wiele lepiej działa mi RDP niż
VNC (nawet przy zastosowaniu TightVNC czy UltraVNC).
No ale czasami trzeba zajrzeć na konsolę serwera i VNC się do tego
wyśmienicie nadaje.

> Nie mów, że to paskudztwo zielononiebieskie Ci się podoba? :) Przecież każdy
> jak to widzi, to natychmiast przełącza na coś innego.

Ta zielona łączka (z miastem w tle) wk...a mnie bardzo. Człowiek w robocie
siedzi a tu nawet pulpit mi przypomina, że gdzieś jest sobie łączka na
której się można położyć i odpocząć :) Przycisków o wielkości i kolorystyce
dostosowanej dla osób z kiepskim wzrokiem też nie należy komentować.
Generalnie - Windows 2000 Style to jest to! :)

--
Pozdrawiam
Piotrek