Re: Darmowy pulpit zdalny pod DOS

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 29 May 2005 - 22:38:55 MET DST

Piotr Smerda <piotrs00@go2hell.pl> napisał(a):
> I bardzo dobrze że tylko klasyczny działa :)
> Chciałbyś, żeby uzyszkodnicy przewalali Ci po sieci po RDP gigabajty
> danych?

1. Jestem jedynym userem bo to XP.
2. Sieć jest szybka (bo to LAN) a nawet po Neostradzie 128 to wcale wolno
nie działa (komp jest też dostępny na zewnątrz).

> Ja wolę prostotę i szybkośc standardowego "style" :) Ale ja to dziwny
> jestem bo wolę CMD niż klikacze i skrypty niż programy okienkowe :)

Ależ ja wcale nie mówię, że jestem fanem klikania. Przecież na tym kompie
mam też OpenSSH, które sam kompilowałem. Niestety nie wszystko da się przez
SSH zrobić. Brak styli w zdalnym pulpicie mi się nie podoba ze względów
estetycznych a także dlatego, że przy podłączaniu tracony jest czas na
przełączenie stylu.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/