Re: Ustawienia Outlook 2003

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 29 May 2005 - 21:57:25 MET DST

Konrad Billewicz <billewicz@nospam.o2.pl> napisał(a) w wiadomości
news:d7cg1s$l8c$1@nemesis.news.tpi.pl..., że:

> Kurcze, nie ma na całej partycji, na której był stary Windows ani plików
> .pab ani .fav, a i kontakty i reguły tam miałem. W jakim to się powinno
> znajdować katalogu?

Pliki te moga (a nie musza) miescic sie w tym samym folderze, co
Outlook.pst - C:\Domcuments and Settings\<nazwa uzytkownika>\Local
Settings\Application Data\Microsoft\Outlook - lub w w innym folderze?.

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy