Re: Darmowy pulpit zdalny pod DOS

Autor: Tristan Alder <smiejek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 29 May 2005 - 14:42:40 MET DST

A był to niedziela, 29 maja 2005 13:41, gdy Grzegorz Niemirowski napisał(a)
coś na pl.comp.os.ms-windows.winnt. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

> A co polecasz pod Linuksa? rdesktop nie radzi sobie ze stylami XP.

Ja używam rdesktopa, ale ja się łączę do szkolnego SBS2k, do XP nie
probowałem. Nawet nie wiem, że sobie nie radzi... A jak się da styl
klasyczny, też nie?

Nie wiem czy jest coś innego, bo w KDE jest zdalny pulpit, ale ZTCW to on
jest nakładką na rdesktopa. W Linuksie rzadko ktoś powiela pracę innych,
więc pewnie wszystko będą nakładki na rdesktop.

--
Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
(ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)