Zadne połączenia sieciowe nie chodzą

Autor: mrt <mrt_at_rlan.pl>
Data: Sun 29 May 2005 - 11:58:07 MET DST

witam kolegów

mam potężny problem z komputerem na którym przestała działać połączenia
sieciowe tzn. sieć lokalna oraz modem połączenie jest nawiązane ale nic nie
odbiera ani nie wysyła system musi być w takim stanie jakim jest tzn. ma
wiele programów i ich ponowna konfiguracja jest bardzo problemowa, nie ma na
nim firewalla itd żadnych antywirusów prawdopodobnie ktoś zablokował usługę
jakąś w systemie ale nie mogę znaleźć jaką kabel, sieciówki, modem sprawne.
Wylączeone jest przywracanie systemu więc też nie pomoże - i nie mam pojęcia
co robić

proszę o pomoc

--
Serdecznie pozdrawiam