Re: Problem z klawiatura

Autor: pocisk <pociskacz_at_USUNop.pl>
Data: Sun 29 May 2005 - 11:49:30 MET DST

nic to nie pomaga :( sprawdzilem juz wczoraj (jesli oczywiscie myslimy o tym
samym bo u mnie w w2k troszke inaczej wyglada do podobnych opcji co
napisales wyzej)
Sprawdzilem programem duch kod jaki sie uruchamia po nacisnieciu tego
SHIFT-a wyszlo mi 160,42,0 (na szczescie udalo mi sie zdazyc przeczytac
przed wylaczeniem kompa). Sprawdzilem jeszcze takie warianty: problem z
shiftem jest aktywny juz od mometu pokazania sie okna do logowania , dziala
w trybie awaryjnym, nie dziala w BIOSIE i w DOSIE wiec na moja logike nie
jest to jakas dziwna opcja BIOSU tylko jakies dziwne ustawienie w WINDOWSIE.
Moze gdzies w rejestrze znajde przypisanie lewego klawisza shift do opcji
zamykanie systemu ?
Pozdrawaim
pocisk