Re: Ustawienia Outlook 2003

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 29 May 2005 - 09:30:01 MET DST

Konrad Billewicz <billewicz@nospam.o2.pl> napisał(a) w wiadomości
news:d79g14$2j9$1@nemesis.news.tpi.pl..., że:
> Witam,
>
> Mógłby mi ktoś podpowiedzieć, gdzie Outlook 2003 (nie Express) trzyma
> swoje ustawienia? Nie chodzi mi o e-maile, tylko o ustawienia takie, jak
> adresy kont pocztowych, podpisy, kodowania... Chodzi o przekopiowanie
> starych ustawień do nowej instalacji.

W kilku miejscach - plikach, np.:
Foldery osobiste - *.pst
Ksiazka adresowa - *.pab
Reguly kreatora regul - *.fav
Wlasne ustawienia drukowania - OutPrint
Wlasne ustawienia paskow zadan - Outcmd.dat
Slowniki - pliki *.dic
Ustawienia grup nadawania i odbioru - *.srs
itd..

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy