Problem z klawiatura

Autor: pocisk <pociskacz_at_USUNop.pl>
Data: Sat 28 May 2005 - 16:48:47 MET DST

Witam
od pewnego czasu mam pewien problem z klawiatura .
Pare dni temu samoczynnie zmienial mi sie uklad klawiatury ("z" zamienilo
sie z "y" itp) .. przeskanowalem kompa MKS-em (ze strony www.mks.com.pl) i
zainstalowanym Nortonem Antyvir. z aktualnymi definicjami wirusów - oba
programy nic nie znalazly. Problem zmieniajacego sie ukladu klawiatury ustal
jak zroblem pozadki na dysku (wywalilem zbedene oprogramowaie itp) i
zrobilem pozadek z firewalem (jakies dziwne programy mialy zgode dostepu do
internetu)
ale pozostal jeszcze jeden problem - przy dluzszym przytrzymaniu lewego
shift-u komp mi sie wylancza- strasznie mie to denerwuje bo pisze prace w
wordzie i co chwile mam wysypke systemu :(((

Jak sie z tym uporac ? gdzie w rejestrze moge znalesc opcje przypisania
SHOUTDOWN do shiftu (moze tam cos jest nakiszone)

Dane systemu
Windows 2000 prof (zainstalowane wszystkie poprawki)
Uklad kalawiatury - Polski programisty

Z gory dzieki za pomoc

Pozdrawaim
pocisk