Re: server win 2003 pl.

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Sat 28 May 2005 - 15:23:38 MET DST

On Sat, 28 May 2005 14:38:26 +0200, Bartek Siebab wrote:

> Tomasz Onyszko dnia 2005-05-28 14:12:

> i będzie dziurawy przez połączenie dhcp z ad na jednej maszynie

Jakieś argumenty masz? Czy tylko tak sobie rzuciłeś zdanie?

Ostatnie poważne problemy z bezpieczeństwem DHCP (remote code exec) dla
Windows pojawiły się w grudniu 2004 dla Windows NT.
Wg mnie większym niebezpieczeństwem jest posadzenie serwera DHCP na
routerze - w razie ataku DoS lezy i DHCP i router, a to jest BARDZO
uciążliwe.

--
Pozdrawiam
Piotrek