flashget jak zmienisc w nim proxy

Autor: Magik <wladek_g_at_interia.pl>
Data: Sat 28 May 2005 - 12:07:39 MET DST

witam
wiem ze moze pytanie nie jest zwiazane w 100 5 z tematyka grupy lecz
lepszego miejsca nie znalazłem

mianowicie mam taka sytuacje w win xp prof mam automatyczne przydzielanie ip
bramek itd. i przudzielane jest mi wyjście przez łacze 1 o adresie x.x.x.1
ja chce przekierowac program flashget na drugie łacze o adresie x.x.x.2 z
tym ze musze to zrobc w programie bo jak zmienie ustawienia w windowsie to
wszystko łączy mi sie przez 2 a tam mam poblokowane porty z edonkeya i
innych.
we flashgecie zmieniam połaczenie http i ftp na proxy lecz po tej zmianie
nie chce wogóle podjac pobierania :( która wersje mam wybrac z tam podanych
http get / http connet .... ???

pozdrawiam