w2k + rt2400 - utrata netu

Autor: artiun <artiun_at_wp.pl>
Data: Sat 28 May 2005 - 11:17:36 MET DST

Witam,
System W2K + SP4, sieć radiowa na RT2400.
Wczoraj miałem jak dla mnie dość ciekawe objawy utraty netu (?).
Z własnej winy/nieuwagi zainstalowałem coś mimo ostrzeżeń ze strony AVG,
że dany plik (dll) może być wirusem (omyłkowo wcisnąłem Esc). Mniej
więcej od tego momentu nie mogłem sie dostać na podstawowe strony wp,
onet, google. Jednak ping na serwer odpowiadał, odpowiadał także na
serwer Polpaku oraz DNS'y. Już tak miałem kiedyś, była to wina serwera,
ale teraz utrata netu do poniedziałku nie bardzo mi pasowała, zresztą
miałem jakieś przeczucie, że to jednak tym razem nie ich wina :-)

Na tym samym kompie mam drugi W2K, nie miałem tam zainstalowanej karty.
Po instalacji wszystko poszło ok na tej instalacji. Kilkakrotnie
przebootowywałem się z jednego na drugi i porównywałem czy czasem coś w
ustawieniach połączenia, parametrach karty nie jest zepsute. Miałem
także kopię rejestru z parametrami tcp/ip, ale to nic nie pomogło. Na
jednej instalacji net był, na drugiej objawy jak opisane. W końcu
przeinstalowałem system.

Co mogło być tego przyczyną, gdzie/jak na przyszłość szukać błędu?

--
Artur