Odzyskiwanie danych :/

Autor: BloB <radziwon_usenet.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 28 May 2005 - 01:15:28 MET DST

Ehhh szkoda gadać - w głupi sposób skasowałem ładny kawałek danych.
Przejrzałem sobie odpowiedź googla ale programy które pokazywał zawsze miały
straszne ograniczenia - albo beznadziejny interfejs albo duże ograniczenia co
do ilosci odzyskiwanych plikow. Możecie mi polecić jakiś dobry program do
odzyskiwania danych (darmowy) ?
Po drugie primo - za pomocą tych programów z limitami odzyskałem pare plików
dbx - czym to otworzyć ? Fajnie byłoby gdyby można było maile z nich
wyeksportowac do jakiegos bardziej ludzkiego formatu.
BTW widzieliście gdzieś opis jak gg zapisuje archium ( tak jestem masochista -
licze na hexeditor :D)

Pozdrawiam