Microsoft Baseline Security Analyzer

Autor: Karol <bazm_at_ilowy.com>
Data: Fri 27 May 2005 - 13:39:46 MET DST

Czesc
Przeskandowałem swoją sieć programem Microsoft Baseline Security Analyzer.
Napisał, że wszystko jest OK, ale na większości kompów jest ponoć brak poprawki:

Security updates that the tool cannot confirm as installed on the
scanned computer are marked with a blue asterisk
         MS05-009 Vulnerability in PNG Processing Could Allow
         Remote Code Execution (890261)
http://www.microsoft.com/technet/security/bulletin/ms05-009.mspx

Przeczesałem je za pomocą Windows Update, ale maja wgrane wszystkie poprawki. O
co tu chodzi?

I choose Polesoft Lockspam to fight spam, and you?
http://www.polesoft.com/refer.html