Re: Intel PRO/1000 Dual Port Adapters

Autor: <aa_at_aa.pl>
Data: Fri 27 May 2005 - 12:42:25 MET DST

pawel wrote:

> witam wszystkich
> moze juz ktos to przerabial i zaoszczedzi mi grzebania w necie. karta
> sieciowa intela, dwa interfejsy na jednym pci. potrzebuje tak to z
> konfigurowac, aby te dwa interfejsy byly widziane jako jeden, mam switcha,
> ktory obsluguje trunki, system operacyjny serwera to windows 2003 sb.
> z gory dzieki za kazda sensowna podpowiedz.
> pozdrawiam
> paw

do inteli jest/byl soft "ProUtil" albo "ProCostam" - popatrz na stronce
intela - obrazowo to dorzuca zielona ikonke kolo zegarka :)
soft daje mozliwosc poskladania 2 lub wiecej kart na pare sposobow
mozna robic failover a mozna trunk
nie pamietam w tej chwili z czym zgodny trunk te intele skladaja ale musisz
wlasnie sprawdzic czy zgodny z tym co umie obsluzyc Twoj switch
(kiedys meczylem jakies karty HP-ka - umialy trunking ale w jakims trybie
"tylkoHP" i chcialy dzialac ze switchami HP ProCurve i niczym innym

pozdrawiam i powodzenia