Re: centralne repozytorium logow

Autor: Ziemek Borowski <ziembor.news_at_ZiemBor.Waw.PL>
Data: Thu 26 May 2005 - 18:08:22 MET DST

Piotr Smerda na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> Posadź na Windows bazę MySQL i masz mysql_dump - potrzebujesz wszystkich
> funkcji PgSQL

Moment... bo dyskusja zbacza na jakies dziwne ścieżki.
Po kolei...
Cel ćwiczenia: analiza statystyczna (prowadzona systematyczne) danych
pochodzacych z logów systemowych MS Windows (wszystkich wersji, przy
czym zarazem wszystkich w organizacji?).
Kopie zapasowe do celów dowodowych są sobie zbierane (lub nie :) innymi
metodami.
Nie jest też celem tego projektu monitorowanie dostepności, wydajności
itp. systemów.
Całość ma być zrobiona w miarę możliwości bezbudżetowo.

To ja nie rozumiem założeń co do wymaganej "nieobciązalności" maszyny
centralnej (kwestia właściwego schedulingu), lub pomysłów z syslogiem
(evt -> syslog -> SQL?)... Po co? Narzędzia w tym wszystkim są jakby
drugorzędne. :)