Zamyslanie sie systemu po nacisnieciu prawego przycisku myszy na pliku lub katalogu.

Autor: 800XL <800xl_USUN_TO_at_interia.pl>
Data: Wed 25 May 2005 - 15:42:47 MET DST

Dziwna sprawa, gdyz system jest w miare "czysty", tzn. nie instaluje na nim
zadnego softu, od ponad roku mam zainstalowane tylko Delphi 3 oraz MS Office
+ kilka drobiazgow.
Od kilku tygodni kazde nacisniecie prawego przycisku myszy np. na pliku,
powoduje 30 sekundową klepsydre wewnatrz tego okna.
Rejestr jest zdefragmentowany narzedziem pagedfrg.exe z www.sysinternal.com
ale to nic nie pomaga.

Jakies sugestie? Nie chce mi sie reinstalowac systemu tylko z tego powodu,
zresztą pozostale rzeczy chodzą "jak burza".
System to XP.