Re: Polskie litery w zdalnym pulpicie - rozwi±zanie

Autor: Maciej Muran <mmuran.no_at_spam.gmail.com>
Data: Tue 24 May 2005 - 23:46:01 MET DST

U¿ytkownik "Grzegorz Niemirowski"
> Czasami zdarza³o mi siê, ¿e przez zdalny pulpit nie dzia³a³o mi
> wpisywanie polskich liter.

Czasami? W poprzedniej instalce przy pierwszym po³±czeniu z XP do XP
przesta³y dzia³aæ polskie literki.
W obecnym systemie jeszcze nie sprawdza³em ;)

> wpisaæ nastêpnej, nieogonkowej litery. Taki problem wystêpowa³
> raczej sporadycznie ale teraz mia³em go jako¶ d³ugo i nie chcia³
> sam siê rozwi±zaæ :)

Chcesz powiedzieæ, ¿e u Ciebie by³ to problem przej¶ciowy wzglêdnie
znikaj±cy na czas jaki¶?

> W koñcu Google mi pomog³o. Przed po³±czeniem siê, w opcjach klienta
> nale¿y w zak³adce Zasoby lokalne wybraæ opcjê
> Na komputerze lokalnym.

W sekcji 'Klawiatura', tak?

Sposób ten, jak widaæ, dzia³a :)

Jeste¶ wielki :)

Jeszcze tylko zrób co¶ z wyra¼n± niechêci± OE do odpalania linków w
postach a bêdziesz wielgachny ;)
Sposoby podane przez Ciebie w artykule na IT-FAQ u mnie niestety nie
pomog³y, chyba ¿e o czym¶ zapomnia³em. Na piêtna¶cie prób dzia³a raz
:(

--
Maciek.