Re: udostępnianie

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Tue 24 May 2005 - 20:25:03 MET DST

On Tue, 24 May 2005 18:54:21 +0200, Bartek Siebab wrote:

> Piotr Smerda dnia 2005-05-24 18:28:

> nie wiąż samby z smbfs bo to tylko niektóre *nixy mają
> możliwość mount'owania filesystemu windy w swoim fs'sie

hmmm smbfs jest składnikiem pakietu związanego z Sambą.
W Linuxach jest to samba i smbclient, w Solarisie podobnie.
W HP-UX jest hpkowa implementacja CIFS (cifsclient).
Do tego dochodzi kilka innych uniksów na których raczej smbfs bez samby się
nie spotyka.
Jedynym wyjątkiem jest tu wspomniany przeze mnie HP-UX w którym jest
cifsclient.

--
Pozdrawiam
Piotrek