Windows2003 - Wyłączająca się Inspekcja logowania - POMOCY

Autor: Warlock <warl0ck_at_tlen.pl>
Data: Tue 24 May 2005 - 19:59:20 MET DST

Witam...

Spotkałem się z następującym problemem...
Chcę aby system rejestrował wszystkie próby logowania userów... zarówno
Sukces jak i Porażke...
Uruchamiam tę opcję w zasadach zabezpieczeń... "Przeprowadź inspekcję
zdarzeń logowania" oraz "Przeprowadź inspekcję zdarzeń logowania na
kontach" - obie inspekcje ustawiam na Sukces i Niepowodzenie... i wszystko
jest super... wszystkie próby sa logowane...

Problem pojawia się gdy zrobie restart... Inspecje zostaja wyłączone... od
tego momentu nie wiem kto, kiedy i z jakiej stacji się logował... co ciekawe
inspekcja zarządzania kontami zostaje włączona...

POMOCY - czy ktoś ma pomysł gdzie leży problem ???

Dane systemu:
Windows Server 2003 Standard
Praca w Grupie Roboczej

Z góry dzięki za pomoc...