Re: Problemy z drukarka HP 920c

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 24 May 2005 - 15:20:35 MET DST

> Miałem podobne hocki-klocki z jakimś atramentem HP serii 5600
> i oczywiście M$ Wordem. Rozwiązanie przyszło od HP wraz znowym sterem.

No w wypadku tej staruszki na nowsze sterowniki
raczej nie ma co liczyc :(

> Poczytaj FAQi na stronie HP, może coś wykopiesz.

Dzieki, w chwili wolnej pogmeram...

> A jak nie - zainstaluj sobie OpenOffice'a - za darmo, a jaki fajny.

Wiem, ale skoro juz mamy (firma) MS Office to niech na siebie zarobi ;)

Poza tym - nie mam ochoty i czasu na reczne poprawki we wszystkich
tabelkach i innych duperelkach, ktore rozjechaly sie na etapie
konwersji MS->OO.

Pozdrawiam,
Vituniu.