Re: zainstalowano nowe programy

Autor: Dariusz Kiszkiel <dakotanews_at_op.pl>
Data: Tue 24 May 2005 - 14:05:09 MET DST

sucip <sucip@wp.pl> wrote in message news:01c56053$5d0cd000$0c00a8c0@Magazyn
> aaa widzisz, internet mam teraz tylko w pracy i to tylko pocztę
> senq za link sprawdzę go jak tylko gdzieś dopadnę internet
> P.S.
> sprawdzilem, niestety to nie na temat. myślałem, że średnio
> inteligentny.............

Nie na temat? Raczysz żartować.... To wróć do swojego pytania i sformułuj je
ponownie, bo pod podanym przeze mnie linkiem jest dokładnie napisane co
należy zrobić aby po instalacji nowego programu i kliknięciu przycisku
START, nie wyskakiwał dymek informujący, iż zostały zainstalowane nowe
programy...

--
Darek (DAKOTA)