W2k3 serwer + Sp1 - zaczynaja mi wlosy wypadac

Autor: RyAn <ryszard177_at_gmail.com>
Data: Mon 23 May 2005 - 20:45:49 MET DST

Witam,
od następnego dnia po zaaplikowaniu SP1 do w2k3 serwera
zaczyna mnie nękać na dwóch takie zdarzenie:
Typ zdarzenia: Błąd
Źródło zdarzenia: Service Control Manager
Kategoria zdarzenia: Brak
Identyfikator zdarzenia: 7031
Data: 2005-05-23
Godzina: 17:23:56
Użytkownik: Brak
Komputer: TSFORM
Opis:
Usługa Zdalne wywoływanie procedur (RPC) niespodziewanie zakończyła
pracę. Wystąpiło to razy: 1. W przeciągu 60000 milisekund zostanie
podjęta następująca czynność korekcyjna: Uruchom ponownie komputer.
Aby znaleźć więcej informacji, zobacz
http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp w Centrum pomocy i obsługi
technicznej.
oczywiście w tym doskonalym Centrum brak jakichkolwiek informacji
nie mówiąc o solucjach.

Dodam ,że mam dwa identyczne serwery HP Proliant
2x3GHz Xeon, 3GB Ram.
różnią sie tylko tym,że jeden ma streamer Ultrium a drugi nie.

Czy ktoś się z takim czymś spotkał , lub może mnie pchnąć w
odpowiednim kierunku ?

--
pozdrawiam
RyAn