Re: plik wymiany

Autor: Piotr Jędryczek <pjedryczekCUT_THIS_at_gmail.com>
Data: Mon 23 May 2005 - 16:35:55 MET DST

chweepsNOSPAM@o2.pl wrote:

> w jaki sposób mozna usunąć plik wymiany z dysku C ? Mam plik wymiany na
> innej partycji i mimo że wyłaczyłem go na partycji systemowej jest on tam
> nadal o czym informuje mnie jego rozmiar podany przez narzędzia winXP i
> Aidę

Ten plik się nazywa pagefile.sys i znajduje się w katalogu głównym.
Spróbuj go usunąć "normalnie", a jak nie da się, to zawsze możesz
spróbować usunąć go spod jakiegoś Live-CD Linuksa (np. Knoppix) (jeśli
FS to FAT), albo konsoli odzyskiwania z płyty instalacyjnej (nie
próbowałem, ale zadziałałoby to też z NTFS).

--
Piotr Jędryczek
RLU #271063