Re: jak sprawdzic zainstalowane programy z linii polecen?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.unc.edu>
Data: Mon 23 May 2005 - 10:47:45 MET DST

Radosław Sokół schrieb:

> Nie wiem, czy jest do tego jakieś gotowe narzędzie, ale
> możliwość oczywiście istnieje. Napisz programik wyświetla-
> jący taką listę na podstawie danych zapisanych w rejestrze
> w kluczu:
>
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall

Pomysl w sumie dobry, teraz nalezy tylko napisac programik (jakies
sugestie?) :)

I a propos - to co jest w "Dodaj/usun" siedzi w

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\JAKAS_NAZWA\Displayname

z poczatku troche mnie ten klucz zbil z tropu, bo za bardzo nie wygladal
jak to, co siedzi w "Dodaj/usun"... :)

--
Tomek