zainstalowano nowe programy

Autor: sucip <sucip_at_wp.pl>
Data: Mon 23 May 2005 - 10:17:12 MET DST

witajta grupowicze
nie wiem czy to tu będzie ale piszę bo nie znalazłem grupy o xp.
kłopot jest drobniutki.

windows xp, "nowe" menu start
po zainstalowaniu nowych programów w menu start zwykle przy "wszystkich
programach" wyskakiwał dymek o ile dobrze pamietam "zainstalowano nowe
programy". nie pamiętam czy zawsze czy tylko przy niektórych programach,
które pojawiały się w menu start. wczoraj brat coś mi pomajdrował jakimiś
tweakami, ja potem instalowałem nowe programy i już tego nie było. to taki
bzdet ale lubiłem go:)))

co jest odpowiedzialne za ten dymek, jakiś wpis w rejestrze czy co tam - nie
znam się? jak toto przywrócić?

a może to niektóre programy to wywołują, a niektóre nie? waśnie nie pamiętam
czy to zawsze się pojawiało czy czasem. po prostu wczoraj instalowałem
akurat z 5 programów i zauważyłem brak informacji.

pomożecie?

pozdr
sucip

--