Re: problem z czcionkami....

Autor: marxjo <marxjo_at_post.pl>
Data: Sun 22 May 2005 - 14:03:26 MET DST

> marxjo log:
> ]...]

> Podaj nazwy tych "niektórych" aplikacji! Może wpadniemy na siakiś nowy
> pomysł :-)

theBat 3.0 (z kś) - mimo, że ustawiłem w programie odpowiednie, to i tak
aplikacja "skądś" bierze swoje, a tym samym nie ma ogonków w jej czcionkach.
TotalCopy - rozjechało się :(
Każdy InstallShield z aplikacji instalujących/deinstalujących

To tylko część. Przywróciłem wszystkie ustawienia z
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\FontSubstitutes
z innego komputera, uprzednio instalując spowrotem czcionko *.fon w systemie,
ale nadal nie pomogło :(
Help, nie mam dostepu do niektorych opcji w programach

--
Pozdrowienia,
 marxjo