stan: polaczenie lokalne - bajty czy pakiety?

Autor: Marcin <mziel-NOSPAM_at_szczecin.home.pl>
Data: Sun 22 May 2005 - 09:39:37 MET DST

Mam do Was takie pytanie. Na pasku zadań obok zegarka wyświetliłem sobie
ikonkę mojego połączenia lokalnego. Kiedy klikam na nią dwukrotnie,
wyświetla się okno "Stan: połączenie lokalne" a w nim m.in. sekcja
"Aktywność".

Co zrobić, aby tę aktywność prezentował mi w bajtach a nie w pakietach? (mam
XP Pro)
Pomoc podpowiada, że dane mogą być wyświetlane w bajtach lub pakietach ...

Pozdrawiam,

Marcin