Re: problem z czcionkami....

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sat 21 May 2005 - 16:24:00 MET DST

marxjo log:
> Witam!
> Z systemu zostały usunięte czcionki z rozszerzeniem *.fon
> Nie pytajcie dlaczego, bo nie wiem, nie moj komputer.
> Teraz wszystko w Windows się pokićkało, tzn nieodpowiednie rozmiary
> czcionek w różnych programach - czasem dostają taki rozmiar, że nie
> mieszczą się na formach aplikacji :)
> Przywróciłem wszystkie usunięte poprzez ponowne ich zainstalowanie, ale
> nic to nie dało.
> System to XP PRO wraz z SP2

Może pomoże:
Jeżeli w katalogu Dysk:\\%root%\Windows\Fonts są/widać czcionki (m.in. te
które podał PiotrP) to sprawdź/popraw ustawienia w Panel sterowania --->
Ekran ---> Zakładka: Wygląd ---> Zaawansowane ---> [Czcionka] + [Rozmiar]
dla danego Elementu.
P.S.
Standardowo jest Tahoma. Ja używam Arial. Obydwie są TTF.

--
Każdy patrzy przez własne okulary.
(przys. niem.)